Моторошно закрити

15. Вересень 1943

Також наші літаки були дуже активні на цей день і напали з сильним обстрілу в регіоні Erdkämpfe. У цій позиції ми були також 4 або 5 Машини збив. З цієї нагоди ми також бачили стріляти ворожий бронежилет. Вона набрала, Навпаки до нас немає цільових вогонь на літак, але вона була більш шквал в повітрі. Скрізь були вибухові хмари в повітрі. Ми є, але можна побачити не зйомки Російська бронежилет. Німецька мисливці мав деякі бажане операцій в цей день.

Увечері, ми були щасливі, Це важко і захоплюючий день пішов тепер щасливі і без збоїв до кінця. Ми хотіли, щоб віддати данину поваги до відпочинку і ви прийшли “Тиха Віллі” та ще окремих бомбардувальників, Вилетів у внутрішніх районах. Чистий Королівство довелося знімати курс, і тому ми були протягом декількох годин, досить прохолодно вночі і бачили машини він пішов так добре в темряві і постріл.

Подальшого курсу ночі прийшли перед нами вже досить дивні. Один, Він спав, Вона відзначила нічого, Але якщо ви пост, може на завжди näherkommende machine gun вогонь і дедалі зростаючих своєрідний СОЗ танк гармати [почути]. Наступного ранку, на 14., platschte проливний дощ на наші намети. Ми думали, в дощ, Іван не прийдуть. Але далеко, вже ми почули РЕВІННЯ anfliegender Літаки і польоту реєстрації елементи швидко arlamierte акумулятор. Воно вважається не представляється можливим, Fly в цьому туманно погода. Але це низько летить, вистрілив те, що в цьому районі і зник знову. Незабаром після цього, ми чули, Асоціація [Petlyakov] РЕ-2 Приходьте, Він може, але див., тому що занадто глибоко herniederhingen хмари. Машини між Wolkenfetzen з'явилися тільки на Auganblick. Ви кинули бомби на Lechowo і зникли знову в захисні хмари. Ми вистрілив кілька пострілів за а потім було тихо.

Це був наш останній стенд тут, тому що наш головний заревів просто до нас: “Підготувати перебазування!” Дощ зупинився і ми почали знести намети і всі пристрої зібрати. Оскільки приніс lt. Kruchen протилежної команди: “Позиція залишається окупованих!” Це був знову Мисан. Завжди підозрілі зйомки не allzuweiter away, що має повідомити щось погано.

Uffz. Автобуси, Він дуже добре знав про всю ситуації, підозри питання також досить відбуваються. Так він повернувся до мене на рейс Логін предмети і сказав, Я повинен сказати йому, що ні про що підозрюю, рішення. І тому я з тривогою дивилися з моєї скла в області. Потім я бачив попередній піхоти у Schützenlinie і міг бачити тільки ще, з іншого боку, в туман, Як було Нескінченна колона всіх можливих транспортних засобів на дорозі. Тому що було ясно, ще раз: Він упав знову. Ми приїхали до нас знову як goofy. Всі поїхали назад, тільки ми стояв, як кілька вводить в оману. Але мудрий передбачення, ми упаковані наші речі. Оскільки Задзвонив телефон з нами. Наш головний пішли навіть до телефону. Короткий мовчання, Потім він плакав на ескадрою рушницю: “Ескадрою рушницю приступити до використання землі!” Тепер все знову було ясно.

Тепер все йшло досить швидко на руці, Оскільки, Чим швидше ми були завершені, в > ми могли залишити. Наші машини можуть бути не досить швидко, тому що. Автомобіль B II були також з бути завантажений. Наші гармати поїхав з позиція і позиція бомбардування стара Буда. Нарешті, ми мали завантажити автомобіля і качати мені на ньому і кинувся. Це був знову кращих повернення лихоманка. Спочатку ми поїхали наші позиції доблесть. Там ми чекали, дотримуватися наші другого вимірювання загону автомобілів. Як да розповів нам, Наша позиція, Після я залишився, дати деякі Артилерійський переглядів.

Eine Antwort zu “Моторошно закрити”

1. nad meint:

Das Tagebuch ist richtig interessant, Будь ласка, продовжуйте завантаження =.)